tisdag 10 maj 2011

Vad dagarna bara rusar förbi.....

Vad dagarna bara rusar förbi!!!
Förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen. Dom bara for fram. Och försvinner snabbt snabbt. Utan att man hinner blinka är det helg igen. Går alldeles för snabbt kan jag tycka men men. Det får ju gå. Men tycker det är synd faktiskt. Tiden bara rinner i väg. Idag är det dags för att besöka min jobb coach redan nu klockan 9, tycker det är lite tidigt men men jag bokade visst tiden för 2 veckor sen det kommer jag inte ihåg att hon och jag bestämde det men tydligen. Så tidigt så jag kunde inte sova så länge som jag brukar, länge och länge ja till 8 ja fick ställa kl på 7:30 jag känner mig riktigt slut idag sen ska jag på ett möte efter henne. Bara massa hela dagen men det får man väl ta? Man ska inte klaga. I morgon dags att tvätta igen Har en viss person här hemma som använder otroligt mycket kläder varje dag så Jag måste tvätta en gång i veckan minst för HAN kan inte tvätta sj. Visst är det skoj alltid.?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar