måndag 16 maj 2011

Länge sen jag skrev eller?

Tänkte jag får skriva lite grann har ju inte gjort det på hela denna helgen men jag har haft mycket att göra. Bland annat knappt varit hemma varit hos svärmor nästan hela helgen. Var där i fredags på middag, alltid lika gott. Sen klippte jag topparna i lördags förrmiddag. Ja föresten jag skulle få tillbaka pengar fr Dk fick hem en check på min semester ersättning jag har samlat ihop sen förra året. Så visste jag inte hur jag skulle hämta ut det. Stack till Banken men dem påstog att det skulle kosta mig 500 kr att hämta dem genom banken plus det skulle bli ett projekt för det kunde ta 8 månader så länge kan jag ju inte vänta. Så jag gav mig iväg till Dk det tog tid kan jag säga er kära lösare var på varenda bank jag hittade fick samma svar över allt förutom när jag väl kom in På nordea då hjälpte den snälla damen mig där. Ah så skönt jag hade säkert gått 2 mil i Dk innan jag kom ditt. Jag var helt slut sen. Fortsätter skriva i morn .,...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar