måndag 18 februari 2013

Måndag

Måndag idag vaknade vi klockan fem först så fick alice lite välling sen blev det lite vila till som tur var.hade varit jobbigt att vakan och gå upp då. Det är man ju inte van vid kan jag säga inte nu längre. Idag har jag ägnat min dag till att ta det jätte lugnt slappat och bytt lakan. Läst i min bok. Och bara njutit av tystnaden. I helgen var vi hos alice farmor och farfar och hos hennes kusiner det tyckte hon var skoj. I morgon blir det till att tvätta igen, det tar aldrig slut min tvätt. Sen blir det till Barnmorskan klockan tio nere vid värnhem ska sätta in en hormonspiral. aj det kommer nog kännas som aj aj aj. Men det e ju bra att ha den där. Man kan ha den i 5 år. Sen ska jag till tandläkaren klockan 14:15 sen på onsdag ska vi hem till mamma hon fyller år så då blir det middag. Mumms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar