fredag 6 maj 2011

Fredag!!

Fredag!!
Fredag en bra dag för alla som jobbar! Hahhahaha eller har jag fel? jag tyckte det vart fall då jag arbetade i Danmark och hade en ledig helg framför mig fast det inte hände ofta. Hehhehehhehe....Men men nu får mna se frame mot grillning på lördag med Madde och Öhrn och lilla Nemi, Vi ska till en mysig park och grilla tänkte vi. Får se vilken park det blir men det ska nog bli bra. Vi hittar nog en park, finns några att välja på ju. Denna bloggen är jag nöjd med hittintills. Det är ju alltid bra, bara dem inte börjar klydda med denna med som dem gjorde med min gammla blogg på metrobloggen. Hmmmm snyft har lite svårt förstå nya bloggar i och med min dyselexi. Men det ska nog gå. =). Idag blir det Hem till mamma antagligen om en stund tänkte jag, äta lite frukost med henne. Hon brukar tycka det är trevligt. Sen har jag inte så mycket in planerat på listan posta några brev till några vänner., Kram på er alla Fr Lilla mig.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera