söndag 22 maj 2011

Söndag Och ska iväg och träffa min Bästa väninna i stan!!

Yes ni läste rätt jag ska snart iväg och träffa min bästa väninna i stan. Det tillhör inte vanligheterna att vi hinner ses 2 dagar på en vecka. Wieeeee men det ska bli skoj. Man får passa på när man kan. Och båda har tid eller hur. Ah vad jag var trött igår när jag kommit hem fr Ullared. Gud asså. Mina ögon stog ut fr Mitt ansikte kändes som 2 meter ut fr Huvudet. Hade fruktansvärd huvud värk och kunde knappt se något pga det. försökte sova men huvud värken tryckte på så jag kunde inte somna förrän jag la en blöt handduk över huvudet då somnade jag in och vaknade inte förrän kl 9.38 wowww så länge har jag inte sovit sen jag arbetade på Netto. SÅ då får jag nog säga att jag var ganska trött sliten osv. Jag var slut uppe i Ullared med men det märktes nog inte för som sagt sghopping på det stället är Kanon. WOOOOOW säger jag bara till allt som fanns och finns där. Gud vad man kan shoppa gott. Massa billiga saker jag hade nog behövt 3 dagar för att gå igenom hela butiken. finns allt där och lite till. Handlade för 4180 kr då fick man 6 påsar fulla med saker. WOOW. Säger jag ännu en gång. Det är kanon. Ställe att åka till någon gång per år för att fylla på saker rengörings medel tvått medel ja massa saker. Nej nu ska jag nog fixa en sista sak innan jag går. CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar