måndag 23 maj 2011

1 gång till idag,!!

1 gång till idag!
Tänkte jag skriver lite till. Jag har ju ändå inte mycket för Mig. Så jag kan lika bra skriva lite till. Måste berätta för vänner att jag har en blogg finns bara en person som vet om det. Kanske tycker jag det är skojigare att blogga om fler läser. Vet inte riktigt om någon annan är intresserad av vad jag skriver egentligen.Men kanske någon gång. Vem vet? Nä det finns 2 personer som läser den vad jag vet nu. Sen vet jag inte egentligen om jag vill att fler ska ha tillgång till den eller ja jag vet inte. Finns så många som jag inte tycker ens hade varit värda att läsa denna blogg för tyvärr känns det som att många av dem som kallar sig mina vänner inte är det. Jag känner så har verkligen märkt vem som är mina vänner och vilka som inte är det. Det är lätt. Nämner inga namn bara vill skriva av mig. Det är trist när det blir så. Man känner sig ensam ibland har alltid haft många vänner innan, men helt plötsligt när man inte vill göra dem saker dem vill då passar man inte längre. Vill Jag inte dricka öl var gång vi ses så passar man inte längre känns det som för man blir bara uppringd när det handlar om att samlas och dricka Öl. Då får det vara märks att det bara är det allt handlar om så såg mitt liv ut innan. Men dock inte nu längre, jag har annat jag gillar att göra nu, jag har sambo och annat jag gillar att göra än att hänga på krogen och vara full var varannan helg. Men vissa verkar inte förstå det. Men då är det något dem får fortsätta med ju, för jag gillar det inte längre, har mognat och växt ur det där krog livet. För mig finns det vänner och annat som gör livet värt att leva. Mina andra intressen som scrap-books och skrivande, katterna, och inredning samt mitt intresse för mode. Så ägnar hellre min tid till det än till festande. Man märker tydligt vem som finns kvar det är inte många kan jag säga tycker det är synd trodde dem var riktiga vänner men dock Nej jag hade fel. Sk vänner var det. Synd så det stämmer verkligen äkta vänner finner man inte på träd. Nu har jag inte många kvar men de jag har är guld värda, =) dem släpper jag absolut inte. Och jag har gallrat rejält Kommer inte på frågan att jag kommer bli behandlad illa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar