tisdag 17 maj 2011

Tisdag och ska iväg till Mormor och bli bjuden på Fisk soppa....

Yes vaknade för en tio minuter sen ca, sov en timme längre idag. Vet inte varför antagligen sov jag lite dåligt i natt oroligt katterna hoppade runt och öppnade skåpen i köket. Därför kunde jag inte sova. Sne helt plötsligt när jag väl gått och lagt mig hörde jag att en av dem krafsade på dörren i hallen garderobs dörren då hade den hoppat in där antagligen när Andreas tagit kläder. Dem är roliga katter. Idag blir det som sagt som jag skrev i rubtiken fisksoppa Hemma hos mormor. Ska bli gott tror jag. Sist var det gott men sist jag det då mormor var tvungen att åka till sjukhuset för hon hade trillat och slått ryggraden men det ville hon ju inte inse att det var så allvarligt så jag fick skicka henne i ambulansen. Sen blev det fisksoppa med moster när mormor hade kommit hem fr Sjukhuset efter någon månads läkning på ryggen. Sen när jag ätit så får jag bege mig till systemet mamma ville ha vin i´gen och papppa behövde pengar på sitt busskort. Dem gör inget sj jag får vara deras slav. Vet inte hur jag ska komma ur det där snackar jag med dem vill dem inte veta av mig mer. Kanske skulle vara så ett tag.?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar