söndag 8 maj 2011

God morgon alla glada, denna ¨MÅNDAG!

Godmorgon alla glada denna Mådag!
Hoppas ni sov lika gott sóm mig när jag väl kom till ro. Vilka problem jag har att somna dem flesta dagarna. Snyft inte alls skoj. Denna helgen har bjudit på lite av varje, grillning med Örhn och Madde i lördags mys, Var riktgt gott bio på kvällen. Helt okej får jag säga hela dagen var. Sen igår var det inte mycket träffade en som heter Annelie i stan över en fika, sen umgicks jag med Linda någon timme sen bar det av hemmåt igen. Åt lite sen blev det en film till. Inte så film glad egentligen mén när det inte finns något på tv så får det bli en film endå. Jag somnar endå så¨det är ju ett bra sömn medel. Hahahha. Idag ska jag hem till min mor det är det som står på listan sen blir det att åka till Stena fastigheter kl 17:30 skriva på papper angående lägenheten ja att vi är intresserade inte kontrakt. Sen får vi se vad som händer med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar