onsdag 18 maj 2011

tvätt dag

Tvättdag med stort T!
Idag är det tvätt dagen med stort T som jag skriver i Överskriften. Började kl 12 idag jobbigt tvätta den tiden men det var den enda som fanns. Brukar gilla den som börjar kl 8. Så har mna hela dagen till annat. Men idag har det blivit annorlunda skönt endå för sen ska jag iväg med Maria Lind vi ska fika, det ska bli skoj det var länge sen vi gjorde det vi har ju fullt upp båda. Hon har ju sin familj och sina barn. Och jag har mitt. Så idag ska vi ses så himmla skoj, så skoj att vi hittat tillbaka till Varann igen vi som var så goda vänner i Gymnasiet, vi var bästa kompisar då. Har nog inte riktigt haft en vän som henne sen dess, vi kan prata och har alltid kunnat prata om allt, dessutom är vi väldigt lika,och har alltid lika skoj. Så det är skoj att vi hittade varann igen. Verkligen. Vi kan prata om allting stöttar varann i vått och torrt det är den enda vännen jag har som jag litar till 100 % kan jag säga. Tur man har någon vän som är som hon det Behöver alla. Alla behöver någon vän dem kan ty sig till.  Så vi ska fika idag blir nog Espresso house, mumms goda kakor och massa snack. Kanske en runda i butiker med. Hon skulle köpa en solhatt till sin dotter.  Föresten vi fick lägenheten vi ska skriva kontrakt på Måndag hehehehe weieee äntligen bort fr detta hemska huset vi bor i halv trasig lägenhet. Ska bli så skönt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar