tisdag 24 maj 2011

Home again

Home again!

Ja då var man hemma igen! Skönt att sätta sig ner lite.Tycker jag. Fick ont i fötterna innan när jag var ute och gick med mormor. Vi var och kollade på lägenheten. Vi gick bara utanför Huset. Såklart kunde vi inte gå in. Hahhahhaa. Sen gick vi in om centret där med. Handlade på ica som vanligt kom mormor med sin plåbok innan jag ens hann reagera på att betala då stod hon där. men sån är hon. Hon ger sig inte heller. Hon vill det. Det blev bullar källar franska älskar dem, och det blev bananer och äpplen, samt en apelsin, och hallon till filmjölken sen filmjölk. Mumms älskar att äta bär i filmjölken det är så gott mumms. Riktigt mumsigt. Då bär det av till svärmor idag, när Andreas kommit hem och badat osv sticker vi nog ditt. Ska nog äta middag där. Antagligen brukar göra det när vi sticker dit. Annars inget idag kallt ute burr, Man fick ha tröja och jacka. Jag som längtar efter sommaren. Som hoppades på att den skulle komma, men ack jag får vänta lita till. den som väntar på nåt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar