onsdag 4 maj 2011

God morgon alla glada!!

God morgon!
Ännu en morgon jag vaknar tidigt! Vaknade exakt 8:00. Kan aldrig sova längre än det. Så det är bara till att gå upp. Jag slocknar ju ganska tidigt annars om kvällarna. Men men thats life. Var och kollade på en lägenhet igår kväll på Bellevue , en trea. Första våningen med balkong och den var stor. Jag vet inte vad jag ska säga om lägenheten den var stor. Men sen kan jag heller inte säga om jag tyckte den var fin man såg knappt golvet ¨så så mycket saker han hade som bodde där kanske förståligt han hade tydligen 3 barn som bodde där med. Så lite därför. Men vi tackade ja så vi får se hur det går med det hela. Idag ska jag hem till min mormor vattna hennes blommor för det lovade jag innan hon reste iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar