torsdag 26 maj 2011

fortsättning redan nu....

fortsättning redan nu.....Hahahhahaha har inte mycket att göra så därför kände jag att jag lika bra kunde skriva lite till här inne. Tänkte jag. Ska snart dra till mamma men jag måste som sagt vänta det är ínte det att jag kan komma när jag vill när jag ska göra saker till Henne det ska hon med bestämma tid så hon kan sova ut. Lite ego får jag säga men så är hon. Sen ´vill hon ha gjort det ena och det andra hon är ganska krävande gör man inte dem sakerna till henne blir hon sur. Hon är sån som tror att hon är en prinsessa och att mna får allt serverat på silver fat. I helgen ska vi nog börja rensa nere i källaren se om det finns saker vi kan kasta för vi behöver ju inte ta med oss massa skräp till Bellevue. Vi var och kollade på en Ny säng igår på Ikea. =) Hahhaha tror den funnits i evighet men den är riktigt Nice. Kan jag säga vill ha den NU. Men vi väntar köpa den så klart tills vi fått lyan. Det är en sån säng med ram som man lägger ner madrasserna i ganska så smart. Ramen är svart. Och sen blir det vanliga sultan madrasser. Och bäddmadrass över. Och kanske en byrå med när vi endå köper saker. Och nya lakan får det med bli för vi har inga dubbel sängs lakan. Och nya påslakan som är lika dana. Det är mycket man ska tänka på. Men tur man fick liten slant av henne till det. Så man har något. För annars hade vi inte haft någon säng att sova i då hade vi fått sova på Golvet. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar