onsdag 13 februari 2013

onsdag

onsdag hela dagen lång. idag vaknade lilla alice klockan 6:30 trodde hon skulle somna om men ack där fick jag. hahhaha bara att gå upp göra lite välling till henne så hon blev nöjd. Sen efter det lekte vi lite innan det var dags för henne att gå till förskolan. hon var inte alls på humör att bli lämnad idag. Men vissa dagar är ju såna annars älskar hon att vara där. Sen tvättade jag. tre maskiner och under tiden det torkade så hann jag träna en timme. Cyklade dit idag det var ju skönt väder. Och inte halt som jag trodde det kanske skulle vara. Sen efter det åt jag lite lunch blev granat äpple och filmjölk med nyttiga flingor. Med fibrer i. Mumms det var gott och det är bra för matsmältningen med. Sen slappade jag resten av dagen tills det var dags för att hämta Alice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar