måndag 9 maj 2011

tisdag

Tisdag hela dagen lång!
Ja idag vaknade jag som vanligt redan klockan 8, men det är skönt att komma upp kan jag tycka så har man hela dagen framför sig med massa tid till skojiga saker man kan hitta på. Jag borde kanske berätta för vänner att jag har EN ny blogg annars blir det lätt lite trist kanske om jag bara har en läsare alltid. Hahhahaha. Idag ska jag hem till min Mor igen, fönster putsaren kom adlrig till dem igår så Han kommer tydligen idag han hade glömt det igår. Så jag kan inte hjälpa pappa med sakerna vi tog undan förrän idag istället när han kommer om han kommer( hehehhehehhe). Igår var jag där solade lite på deras balkong det var skönt väder igår. Tyckte jag. Annars var vi och fyllde i intresseanmällan på den lägenheten på Bellevuegården hon sa  att vi skulle få svar om den denna veckan det hoppas jag för det tar ju ganska lång tid redan nu tycker jag sen måste dem besikta den lägenheten så vi får prata med dem angående vissa saker i den vi kommer inte vilja flytta in om den ser ut som den gör just nu. Ser för jävlig ut rent ut sagt. Vår ser bättre ut den vi har nu så fall. Och den tycker jag ser hemsk ut. Man vill ju känna att allt är fint och så vidare när man kommer till något nytt inte att man ska behöva renovera allt. Eller?

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera