söndag 20 november 2011

Nu är vi hemma!!

NU är vi Hemma med lilla Alice. Hon kom till världen 111112. KLockan 19:02 och vägde 3450, var 51 lång. Förlossningen varade 12 timmar men förvärkar i 3 dygn så jag var helt slut. Förlossningsberättelse kommer senare. Och bilder kommer lite nu. Har ju fullt upp nu när man är mamma, men jag tänkte att jag hinner nog skriva ett litet inlägg att nu har hon kommit till världen mammas lilla hjärta. Hon är världens finaste, och den mest Bestämda bebis som finns får hon inte som hon vill så blir det inte lätt för en. Hon är bestämd. Här kommer bilder.
Mammas lilla hjärta!! Finns ingen som du mitt hjärta du är det underbaraste som någonsin hänt både Mig och din pappa! Du gör oss lyckliga!


1 kommentar:

  1. Men gud så söt hon är Malin, det där har ni gjort bra =) Stort grattis till er och hoppas förlossningen gick bra kram

    SvaraRadera