torsdag 5 maj 2011

Skrivar glädje.....

Skrivar glädje!!
Det var värst skriva 2 gånger idag. Det är ju inte det jag direkt brukar göra. Men kände att nu när jag har en välfungerande blog som Snälla Yohannah hjälpte mej med att göra fin, så känner jag faktiskt en glädje av att skriva. Tack snälla Yohannah ännu en gång för du tog dig tiden till att hjälpa mig., Har precis fått igång min Spotify igen! Super ju den har inte fungerat på flera månader så nu reparerade jag den så funkade den igen. Super slipper jag en massa annat kladd för att lyssna på musik. Kanon!
Trist väder det är ute mörkt ser det ut antagligen ganska kallt idag med ingen sol framme snyft. Hade velat ha solsken ju men det hade nog mer än jag velat ha,. Eller?

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera