måndag 25 februari 2013

måndag

måndag Har varit och lämnat lillan klockan nio. Hon var så glad av att vara på förskolan igen. Hon gillar verkligen att vara där med alla barnen. Hon var ju hemma fr torsdag när jag åkte till Västerås. Då var hon hemma och busade med sin pappa. Sen på fredagen var hon hos farmor och farfar med. Så hon har haft det skoj fast mamma inte var där. Det e ju ganska bra att man kunde lämna henne hemma för begravning och ta med sitt barn när dom är så små är ju inte direkt så skoj för dom. Kan jag tycka. Jag sitter och lyssnar på en fin psalm dom sjöng på begravningen blott en dag ett ögonblick i sänder den är så fin. Så fort jag hör den minns jag min bror och jag har satt ett foto utav honom på mitt nattduksbord. Så jag minns honom när jag vaknar och när jag lägger mig. Väldigt fint blev det. Idag blir det städning och lugn och ro det behövs efter denna helgen och dagarna man varit hemmifrån....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar