torsdag 19 maj 2011

Tjinga linga!

Torsdag idag Tjingalinga! Vad har jag då gjort idag då?jo jag var hemma hos min mormor, skulle hjälpa henne med ett par saker.Tvätta av en karm ovanför balkong gardinerna, ah det var så skitigt tyckte hon men nu är det gjort så nu kan hon pusta ut. Hahhahaha. ja men så är min mormor det ska vara fint över allt annars kan Hon inte sitta i lugn och ro på kvällen. Så nu hoppas jag hon finner lugnet ikväll. Hon bjöd på middag efter jag jobbat hehhehehe hon säger det när du jobbat klart är du förtjänt av middag! Det blev korv och potatismos. Helt okej var det men min mage var inte så glad för att äta middag så tidigt på dagen. Inte van vid det ju. Fick lite ont i magen och mormor blev ledsen för jag inte åt. Men jag sa till henne att det var absolut inte matens fel det var riktigt gott bara det att jag var så mätt redan efter 2 frukostar, åt innan jag kom ditt och åt frukost när jag kom dit med. Så inte konstigt magen blev sur. Sen efter besöket hos henne gick jag ner på Mobilia till hälsokost affären Life och köpte ett nytt läppbalsam gjort av honung som skulle vara bra för munnen väldigt torra läppar som jag har. Så nu får vi se om det fungerar. Sen cyklade jag hem. Och sen en runda upp igen i stan och hämta ut saker jag köpt på tradera. Ah jag älskar verkligen tradera man kan fynda. Denna gången var det ett par kort byxor går över halva benen svarta perfekta var dem vann dem för 23 kr frakten bjöd hon på. Igår var det trevligt med Maria som vanligt, vi fikade. Och jag fick massa kläder av henne vi brukar bytta med varann det hon inte vill ha det ger hon mig, det jag inte vill ha ger jag henne. ganska skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar