söndag 29 maj 2011

Söndag och Visning kl 13 av lägenheten

Japps visning kl 13 av lägenheten. Ska städa nu på morgonen så det blir skapligt fint. Började redan lite igår och tog bort saker som stog i vägen i köket saker som står framme i hyllan fr Skafferiet. Men som inte får plats i skafferiet. Som egentligen måste stå i hyllan. För mycket saker helt enkelt men nu bara för vi ska flytta har vi inte brytt oss om att ta upp sakerna vi köpte i ullared så dem har jag ställt in i Skåp osv, så det tar en del plats. Undrar vad hon kommer tycka om lägeheten. Jag hade tyckt det var perfekt om jag var ensam och tonåring och skulle flytta hemifrån då hade jag tyckt det var en riktigt bra lägenhet. Men nu hade jag nog valt en 2:a minst. Behöver ju space. Hahhahaha även etta hade nog med fungerat men endå platsen tycker det är viktigt med lite plats. Och vill gärna ha ett eget sovrum, men nu ska jag inte flytta sj så¨jag behöver inte disskutera det. Eller hur bara onödigt. Annars händer inget idag. Bara en vanlig söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar