onsdag 30 november 2011

onsdag

onsdag!!
Ja onsdag vad ska man säga ja det e  det. Jag och Loppan sov sådär i natt. Hon har ett jädrans humör redan. Allt ska gå i hundra nittio. Hahhahahaha. Även när hon vaknar och e hungrig då ska flaskan stå klar tycker hon. Hon e så rolig, Nu på dagen sover hon som en stock lite bråkig nattetid. Men endå bättre och bättre blir det. Kanon!! Snart kommer hennes farmor och hänger upp julgardiner senare kommer vårat nya köksbord. Får de av svärmor ja jag vet hon är kanon min svärmor! Snällare får man nog leta efter jag älskar verkligen min svärmor och svärfar. !! <3 Dem e kanon med sina barnbarn de e kanon svärföräldrar kan det bli bättre nej det kan de nog inte e glad jag har dem. <3 Igår var min mormor här hon gav mig hjulskydd till vagnen jätte bra så ju men det behövdes inte, sen kom min moster hon fikade lite men hon gav mimg massa saker i och MED att lilla Alice kommit till världen jag fick present kort på Mobilia.,!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar