fredag 2 december 2011

Fredag

Fredag!!
Nu är det fredag! Hahahha inte för det gör mig någor hemma endå om dagarna ju. Idag sker inte mycket, det blir en runda till Bvc. Väga mäta lillan. Sen hem igen tror jag. Hon har nog gått upp en del sen sist och växt tycker hon blivit lång. haha.... Så Har hunnit göra en del saker i hemmet med., kanon ju,. Sen kollat lite på tradera med . Älskar tradera. Vad skulle man gjort utan det. Blir mer skrivande i dagarna,.,.....

Igår tog mamma detta fina kortet på mig visst e jag söt? ligger breve mamma i soffan och studerar henne!!

Jag och MAMMA!!
Det var lite bilder på oss kommer fler senare, mamma har lite mycket att göra när jag väl sover så det blir lite åt gången men jag lovar att det kommer mer senare. Kommer skriva en del i kväll tror jag det händer mycket mer i mitt liv än BARA lyckan att Alice kommit till världen kanske lite mindre roliga saker men det vill jag helst inte skriva i min blogg. För det e GANSKA privat får hålla det Hemligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar