onsdag 23 november 2011

Onsdag!!

Onsdag!
Nu har jag gjort en del ärende på datan lillan sover! Hon sover så sött i sin vagn! Skönt. Hon e så snäll skriker inte mycket bara när det är något som att bytte av blöjan och så, bara jag som ska komma till ro efter hennes skrik på natten det oroar mig mest när hon skriker om natten det är nog bara det att man ska vänja sig vid det innan min graviditet hade jag med svårt att sova så nu är det lite svårare känns det som man oroar sig för Henne., Men det behöver man inte men man är lite löjlig kanske,. Hahhahahha. Blir så när man e mamma. igår var vi hos hennes farmor vi åkte till en jumarknad i Hjärup hon sov hela tiden ho var så duktig. Sen Idag ska vi hem till mormor och morfar Hennes då ja Min mamma och pappa, de vill så gärna att vi kommer hem, så klart ju deras barnbarn. Mamma e så¨glad för henne. Men det förstår jag hon e ju så söt. Man kan inte mer än älska HENNE. MIN LILLA PRINSESSA.....
bara kolla på henne
älskar dej mammas lilla flicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar