måndag 28 november 2011

what a Night!

Ja gud vilken natt, min lilla prinsessa har hållt sin mor vaken! Jag skulle hålla hennes napp till henne hela natten lång tappade hon den som hon gjorde hela tiden så skulle jag sätta in den igen i munnen så snabbt som möjligt hahhahhahha,,,, ja vad ska man säga man kan inte bli arg på denna lilla söta sak. Så är det ju ger man henne nappen får man sj skylla sig eller vad heter det? Men saken är den att hon älskar sin nappflaska mer än något annat så när vällingen e slut då suger hon än på nappen där och då får man sitta och hålla flaskan och det är inte skoj ju det heller., Så jag valde att ge henne en napp. Och den älskade hon, hon kom till ro. Det gjorde hon inte utan den så nu får det  bli napp och en trött mamma men klart allt för min kära prinsessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar