tisdag 1 november 2011

Hel dag med mormor!!

En heldag med mormor!!
Hej och hå nu är jag hemma igen. jag har varit iväg idag fr I morse. Var först hemma min gamla granne kom med en skruv mejsel hon lånade av mig i helgen sen snackade vi ett tag,. hon är så himmla trevlig alltid gillar henne skarpt. Hon har bara flyttat ett hus bort men ska upp till henne sen och se hur hon fått det. Trevligt!! Sen efter det så städade jag lite behövs alltid. vek min tvätt och sånt dammsugade. Så nu är det med gjort man måste göra sånt ofta när man har katter och snart en liten som kommer hem. Sen efter allt det åkte jag hem till mormor vi åt lite mackor. Sen gick vi in till Mobilia fick en cupcake recept bok utav henne med formar till. Alltid velat ha det gillar att baka såna men innan fuskade jag ju köpte deg färdig mix. Hahhahahhhaa. Så nu har jag såna. Weieee vad det ska göras fina cupcakes sen. När jag och lillan är hemma en dag och det bara regnar eller något så bakar man bara lite. Mumms och mysigt framför allt. Sen efter Mobilia åkte vi ner till F kassan och lämnade dem sista papperna fr dk jobbet så nu får vi se om det blir en bra m pening man får eller det blir det andra dem sa innan. Hoppas på mycket. Men det blir väl inte super mycket men lite mer är alltid mer än inget alls. Ja just det sen kom Virre en tjej min kille känner med saker till vår babys. Bra saker. Baby sitter, en sele, och ett baby gym. kanon bra sakerna är använda av hans syster när hennes barn var bebisar men och? Precis som dem är skitiga eller slitna? Nix. Det kan jag inte påstå sen Har hennes son haft dem nu och sen vår lilla Alice ska ha dem NU:..... Så nu är det bara för henne att Komma till världen det är jobbigt att vara gravid nu,..... trist och längtan e stor efter henne alla andra jag känner har fått sina små änglar nu, så nu kan väl min lilla med komma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar