tisdag 8 november 2011

Snart är det dags kan man ju Hoppas?

Snart är det dags kan man Hoppas?
Ja jag hoppas VERKLIGEN att hon kommer snart min lilla prinsessa. Inte känt något alls. Över huvud taget, nja kanske lite små värkar plus lite mensvärk men det är ju vanligt. Vill bara vara hemma och kunna röra mej igen och vara med lilla prinsessan. Och bara kolla på henne när hon ligger och sussar söt i soffan. Men nej istället ska hon ta lång tid på sig, orkar inte mer orkar inte till BF dagen hahahhaha nej men jag blir otålig känns som jag varit gravid i 2 år alla andra är sjukt dryga och ska fråga var dag har hon inte kommit osv,,,, Nej men det är väl klart hon inte har jag har inte sagt något ju. HAHA skulle jag dölja att hon kommit.???? Ah nej. Längtar efter att kunna röra mig normalt igen kunna sova osv......Men det kommer nog.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar