tisdag 29 november 2011

Tisdag!!

Tisdag!

Tisdag och är hemma har en del att göra men det har jag redan gjort så varför känna sig stressad nu mår jag bättre med. Har haft lite besök med idag skoj men blir så trött i och med att rutinerna har ju inte kommit än här. Så man är ganska sliten men idag har jag endå sovit mer ä jag brukar. Vi har med varit i affären handlat annan välling till Lillan känns som den hon har nu e lite väl mycket för henne tror hon får ont i sin lilla mage av den. Men jag vet ju inte än kan vara så men jag tvekade inte jag köpte en ny endå. Det är ju inte så att man inte använder den om man köper den vilket MAN GÖR. Idag kom ju Moster och mormor moster kom med ett par varma vantar till mig nu när jag fått lillan och ska köra vagn i det kalla vädret, sen fick jag 500 kr som jag ska handla för sen. När jag gått ner alla kg jag gick upp under graviditeten. Så nu har jag en del att handla för. Wooooow.!!! Lillan fick inget för jag har ju så mycket till henne. !!! Sen köpte jag en dyr sak igår men det är verkligen woowwww med den en nappflaska som sj värmer vällingen så varm den ska vara det tar endast 4 min, kanon ju. Så det e bara att ha lite vatten så fixar det sig sen. Kanon ju se när den kommer men antagligen om 2 dagar. kanon.!!!! Super. Idag sov vi över oss för vi skulle till bvc men det var så tdigt så vi sov vidare bokade om tiden till fredag!! Ibland måste vi få sova ut,,, Hahhahhaha lillan och jag delade den stora sängen sj snacka om att vi bredde oss för pappa hade gått till jobbet då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar