söndag 30 oktober 2011

sovit som en stock

Sovit som en stock!!

Igår natt som jag inget vidare gott, då vaknade jag hela tiden sov nog sammanlagt 2 timmar så det var alldeles för lite för mig. Men nu i natt gud vad jag sov gott, aldrig sovit så gott sen jag blev gravid. HÄRLIGT! Gick inte alls på toa ofta heller har bara enbart sovit. Man kan hoppas det kommer hända fler gånger men kanske inte nu. Ingen bebis än heller jag som längtar så vill ha henne här. Hos mig nu så mysigt det hade varit med tända ljus och lilla Alice breve. Nja men hon kommer när hon kommer man kan inte tro att hon kommer idag det gör hon inte inga värkar inget alls. Och hon är ju beräknad till 12 nov. Och min Bm sa att hon absolut inte kommer komma den dagen, den dagen jag träffa Bm var hon inte på så bra humör. Så det var kanske därför. Igår var vi hemma hos mormor och åt middag och spela bingo men vi vann inget. Middagen blev ryggfile och potatis och sås. Mumms. Det var riktigt gott. Sen till bingot var det kaffe med kaka, Mumms det med. Sen efter bingot när vi satt och snacka lite efter det så åkte vi till apoteket behövde losec mups,halsbrännan är värre än någonsin nu, så jag köpte en paket med 14 mups. Det räcker någon vecka eller 2. Sen blev det en kräm till Alice rumpa mot röda rumpor, och lite badolja. Sen åkte vi hem sen blev det att vi nattade oss runt 23. Sen dess har jag sovit till sju underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar