måndag 12 december 2011

Måndag

Måndag hela dagen lång jag vet!! Men jag kände för att skriva det endå, känns som jag e ganska slut idag, det e lillan med. Hon sover oroligt under dagarna. Hmmmm inte bra men det blir väl bättre när hon blir äldre. Ta i trä man ska nog inte säga sånt. Hahahhaha man vet aldrig. Nej jag e löjlig sov riktigt dåligt Alice sover bra på natten men inte på dagen hon vaknar av att en knapp nål faller hahahhaha. Typ man får vagga henne när mna hör henne gny hon ligger här breve mej i soffan. Så fort hon gnyr vaggar jag henne hon behöver ju sömnen. Jag sov när mormor kom vid halv 10 så jag fick några timmar nja en 2 men endå okej, det räckte sen kommer jag däcka. Direkt ikväll men det var nog lite det att jag la mig i soffan den e ju inte så skön som sängen direkt men jag ville inte väcka Andreas som ska upp och jobba tidigt jag har ju inget då kan jag vara hemma och vara trött inte han, trött på jobb e inte alls bra, det var ju en jag gick på dagis med som körde en morgon han var försenad till sitt nya jobb då körde han rakt in i ett träd och kommer aldrig mer kunna gå och prata han har fru och barn tänk på det man ska aldrig stressa i trafiken. !!! Mycket viktigt tänk på dej sj och alla andra. Och respektive livet blir aldrig som det var för både dig och alla andra runt dej och det skulle hända något så hemskt!! Man vill inte ha en familje medlem som ett koli hela livet. Eller mista den man älskar eller BARNENS FAR.
Tänk er för för guds skull!!
Man lever bara en gång livet e för kort för att leka med!!
Nu sover loppan lite bättre  här breve. Men jag får ju vagga henne endå, jag la föresten ut bilder på henne på 2 hemsidor som har tävlingar var månad om månadens baby heter det, en där hon kan vinna fina priser fr NAM, eller bambino, en annan där vet jag inte vad hon vinner men det hade varit skoj endå att komma med eller bara att vissa att vi tävlat e med skoj tycker jag. Eller nej jag skojade bättre om vi vinner lilla Alice bild var ju så söt. I förrgår klädde vi granen vi fick en kungsgran av svärmor, så fin e den, så mysigt sitta och kolla på den, sen har jag lagt loppans julklappar under granen, hahhaa ja ni hörde rätt hon ska redan få julklappar., Klart e man barn ska man ha det. Så jag har köpt en del fina saker till henne!! Mitt lilla hjärta växer så det knackar kan knappt ha storlek 56 längre,det går undan. Nej nu ska jag lägga in en av tävlings bilderna. Adjössssss!!! Puss Malin och Alice!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar