torsdag 15 december 2011

Torsdag och sovit gott....

Idag e det ju torsdag och vi har sovit gott, det tog tid att somna igår för lillan hade ont i sin stackars mage. Men sen när vi somna så sov vi typ hela natten! Så det börjar bli bra. Sen på morgonen hade vi sov morgon när pappa gick till jobbet sprang vi in och la oss i sängen det e ju mysigare. =) Så nu sover lillan fortfarande. Lika bra att låta henne vara så e hon kanske pigg och glad sen, Hahahaa det värsta hon vet e att bli väckt. Men det kan jag förstå det e det för mig med. Och hennes humör kan man gärna vara utan om det går hon har temperament.!! Ha hahhahaha ja det har hon och envis e hon. Jag budade på över söta kläder till henne på tradera med märket name it så söta dem e fick dem igår en body med en katt på och en byxa till i rosa, det ska hon ha på sig idag,tänkte jag sen ska hon ha en råsa dregel lapp med hello kitty på!! Ska fotografera henne det kan jag lova så ni inte missar något.!! Kommer bilder.!! Nu vaknar sessan! CIAO:::!!!
klädde henne till en peppar kaka på Lucia sen var jag ju bara tvungen att ta Kort.... Du e så fin mammas lilla <3 jag älskar dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar