onsdag 14 december 2011

Onsdag!

Onsdag!!

Onsdag hela dagen lång, kunde inte skriva igår för vi hade fullt upp då. Lillan skrek och jag var ganska trött men så e det väl nu i början hon har ju trots allt kolik. Det e ganska jobbigt men man måste orka med., Det e nog det svåraste jag varit med om i mitt liv man prövas var kväll när attackerna kommer hon skriker och jag får vagga henne, men hjälper vaggningen? Det vet man aldrig det e så synd om henne med hon skriker ju och har ont och kaninte säga var hon har ont bara skrika ännu mer. Snyft hoppas det lugnar sig, igår kväll var det riktigt illa vi gick med henne och vaggade henne hon somande men vaknade så höll det på länge men till sist somande hon och sov hela natten vaknade kl sju. Nu e mormor här vi ska äta frukost samt jag ska bytta lakan sen ska vi hem till mamma hälsa på henne. Alice måste ju träffa mormor sin. Men jag kan säga att man e så trött man sover ju kanppt om nätterna. Man e som ett Koli man försöker vyssa henne till sömn var natt sen försöker man sj få ro men det är banne mej inte lätt, sen har hennes far ryggont så han ska ju inte bära henne. Det kan han inte han e helt knäckt.

<3 Mammas hjärta<3 stackarn alltid ont i sin mage det e inte lätt hoppas det snart e borta!! Mamma älskar dej mitt lilla gryn!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar