fredag 16 december 2011

Fredag

Fredag!!

Idag fredag hela dagen blir det att jag alltid skriver tycker jag e det inte så? hahhahaha Jo om  jag inte minns fel e det så. Ska man kanske tvätta en maskin så har man gjort det lillan sover så gott kanske ska passa på? Ska jag ja det ska jag kommer snart igen,,,,Ja det fanns tid som alltid kanon tvätt stuga... Och hon sussar sött än men vaknar nog när som.... Hon sover inte för länge än. Men hon börjar bli ganska duktig ändå.... Tycker jag. Hon e ju trots allt bara 5 veckor på lördag. Så sött settet med katten ¨på var som jag vann på Tradera till henne det name it settet jag köpte skulle vara julklapp men det fick hon igår ändå tänkte hon kunde ha det idag med fick ingen bild på henne igår med det på men det kommer nog kunna bli en idag. Om hon inte spyr det första hon gör när hon vaknar!! Tänkte hon kunde ha det på sig vi ska ju hälsa på hennes kusiner idag. Då kan hon ju vara lite små söt eller vad säger ni? Hahahhaa fast hon alltid e söt.I morgon blir det mycket folk runt oss ska hem till min mormor kl 17 tiden hon fyller år och ska ha middag det e en del som kommer vi morbror hans fru, mamma och pappa antagl , min kusin tror jag och hans tjej. Hm massa ja men endå några det e ju skoj. Mormor ska få underlägg till köks bordet, jul motiv det står god jul det är riktigt fina vita med röd text sen ska hon få en löppare med. =) Hoppas hon bli glad. Det hade jag blivit. =) Nje nu vaknar lillan CIAO......

<3 älskade prinsessa<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar