torsdag 29 december 2011

Hello!!

Hello denna underbara mörka dag!!

Ja Hello denna underbart mörka dag, Hahhaha ja det e trist med mörker men vad ska man göra man får endå Le annars blir det trist. Denna dagen bjuder på lite av varje, jag ska på efterkontrollen efter förlossningen. Men det ska bara pratas så hon vet att man mår bra osv. Det känns som jag mår toppen. HAHHAHHAHHAA!!!! Igår hade jag och lill loppan vänner här bebis gänget! Super trevligt. Massa skratt och bebis skrik den ena efter den andra dem startade varann hahhahhaa., när den ena slutade började den andra. hahhahahhaa.Massa snack och mys hade vi så skoj, skoj med andra mammor och bebisar. Så kanske det blir kompisar sen. Kommer bilder sen på det. Sen efter besöket gick vi upp till Alice gudmor. Sen hem så somnade hon direkt hon hade inte sovit under så shon däckade direkt, sov länge sen. Mammas hjärta. Så glad över att hon sover ska inte säga något om det egentligen men hon gör det nu varje fall. Och jag kan sä'ga en sak UNDERBART"! Utan sömn e jag halv.... ja ni vet. Eller? Sen ska jag hem till mamma =).... Vi ska fika tror jag ska nog lägga ner en kaka. Eller 2 blir inte att banta förrän nästa år de sista graviditets kg sen kommer det hår bantning till innan sommaren. Ni får ha det fint vänner CIAO:....

Ah mammas hjärta var dag MED dej är en skatt, var minut var sekund!! Älskar dej mi prinsessa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar