torsdag 29 september 2011

Torsdag!!

Torsdag hela dagen lång!!

Ja det är väl som jag skriver torsdag hela dagen lång. Jag har precis vaknat, och dammsugit hela lägenheten så nu har man gjort det. Skönt. Att ha det gjort. Blir ganska smutsigt när man har 2 katter. Igår tvättade jag på kvällen alla lakan, handdukar, så nu har man gjort det med riktigt nice. Nu är det bara 6 veckor kvar till lilla Lillan är beräknad..... Kan ju gå över tiden men det är varje fall beräknat om 6 veckor. Weeieee snart är hon här hos oss!! Alla längtar som galningar efter henne Mamma, pappa, Farmor, farfar, mormor, morfar, kusinerna, gudmor, ja alla! Alla väntar vi på lill flickan ska anlända. LIlla snutte fia, ah vad jag önskar hon var här nu så jag kunde bära henne i min famn bara gulla med henne. Men snart dock. Idag blir det fika med en underbar vän!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar