fredag 16 september 2011

Ännu en gång...

Ännu en gång denna dag!!

Ja jag har hittat glöden att skriva igen känns det som nu, vart fall vem vet hur länge den sitter i? Hahhahhahhaha. Jag vill bara skriva det är skoj och väldigt bra att göra det ju. Har alltid tyckt att skriva av sig är det bästa som finns speciellt om man mår dåligt med. För något så är det ett bra sätt att bearbeta det. Att skriva ner sina tankarMan ska helst göra det eller prata med någon som lyssnar på en eller göra både och. Nja idag har jag hittat på en del att göra jag har umgåtts med min svärmor hón kom på frukost, sen putsade vi mina fönster. Alla så det blev så fint. Riktigt fint. Nu ser man ut genom dem. Hahhahha skojade men det gjorde man innan med men nu ser man bättre var lite små flugor på dem. Så nu tyckte jag det var dags att göra dem rena.  Kände mig duktig efteråt. Sen var jag och köpte en söt kofta till Andreas systers dotter hon fyllde 1 för ett tag sen men ska ha kalas den 1 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar