onsdag 14 september 2011

Torsdag!!

Torsdag hela dagen!

God morgon alla glada gissa vem som vakande med tuppen idag? Jo jag så klart. Någon mer som gjorde det? Skönt att komma upp endå. Då hinner man göra allt man ska göra. Städa och sånt där. Gillar att ha det gjort. Sen blir det en sväng om kära mormor. Äta lite fisk. Sen blir det kanske hem om pappa på hans födelsedag. Han ska få en blomma av mig och ett kort jag köpte igår. han får något tycker jag fast han inte gillar att fira sin dag. Hallå det tycker jag man kan göra lite grann ändå. Eller hur. Ah jag har precis satt in linserna är helt torr i ögonen idag det är lite jobbigt. Man ser ju knappt vad man skriver så är där stavfel skyller jag på torra ögon och linser som är dumma idag. Ja just det idag ska jag inom Kronprinsen med ska hämta ut en skötväska jag köpte på tradera. En rosa skiphop. Riktigt fin. VANN DEN FÖR inga pengar alls!! Vill hämta nu. Men dom har inte öppet än.... Kommer bild på den snart ska se om jag kan hitta en bra bild på den så får ni se den.
här är den snygg eller hur?
söt baby dräkt eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar