fredag 16 september 2011

Sorg av dej!!

Sorgen och saknaden av dig!!

jag har en slags sorg när jag tänker på dig, du var En annan människa förr i världen. Nu är du en människa jag inte kan förstå mig på. Jag blir ledsen när jag ser dig. Ledsen när jag tänker på dig.Ledsen över lag när du tilltalar mig. Varför ska det kännas så? varför gör det de? Jag har så många frågt men får inga svar finner bara massa dåliga svar och det vill jag inte ha jag försöker tänka positivt men det är svårt jag tännker hjälpa dig med saker du behöver hjälp med jag ska göra saker för dig så mycket jag kan men ibland är det svårt för mig med i och med att jag är HÖG GRAVID nu allt gör det svårare vet att du inte har någon annan som kan vet att jag är den enda jag försöker göra mitt bästa Hoppas och försöker hoppas du är glad för det jag gör. Jag saknar den tid vi hade innan, den kommer nog inte att komma tillbaka den kommer nog vara ett minne gott. Tur är väl det att jag har det i minnet att vi en gång hade så skoj tillsammans. och pratade och skojade. Saknar den tiden, saknar den människa den glada spralliga motiverade människa som kom med råd och med olika påhitt och gemensamma saker. Våra intresse vi hade tillsammans våra stunder vi var arga på varann, lyckliga stunder. Det finns aldrig någon som ersätter den platsen du hade i mitt hjärta då du kommer alltid ha samma plats fast Du NU inte kan göra samma saker. Det är en stor sorg nu var dag men du har endå den stora betydelsefulla plats i mitt hjärta. Jag älskar dej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar