fredag 9 september 2011

ännu en gång idag glömde hälften innan

ÄNNU EN GÅNG DENNA DAG JAG GLÖMDE JU HÄLFTEN INNAN!

Nu sitter jga här igen ,jag glömde ju hälften jag skulle skriva innan men innan hade jag inte glöden men nu kom den kanske för jag gick ut en liten sväng till cntrum., Och att jag blev super nöjd med klippningen. Det var värst vad hon var snabb och super duktig ditt kan man gå igen det blev okej, jag tyckte kanske det var lite dyrt men det får gå. Hahhahahhahha. Men nu är det gjort nu lär det hålla ett tag till tror jag. hoppas. Annars har jag bäddat lillans vagga så fint det blev tänkte jag får nog lägga in bilder på det sen. Om där finns någon som vill se hur det ser ut kanske. Så super sött. Var och hämtade lakan och sånt igår därför kunde jag inte hålla mig. Man är lite otålig man vill se det direkt. På lördag blir det inköp av den NYA garderoben till henne med en råsa fr ikea. Sen får vi se om det blir pengar över till förvaring kanske lite lådor osv sån man säter backar i. Mannen ska med mig till Ikea så han får med se vad han tycker. Han har en liten röst med i valet. Hahhahahhahaha. Annars tycker han att det mesta är fint. Tänkte lägga in en bild till på mig så alla kan se tjocka mej Hur jag nu ser ut med tjocka magen, hahahhahaha har varit och tagit massa fina bilder nämligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar