måndag 26 september 2011

Måndag again!!

Måndag again!!

Ah nu är det måndag igen dagarna bara går. Det går så snabbt. Men det är som det är. Idag ska jag fixa massa saker fast min rygg e helt knäckt så är det när folk bara utnytjar en och skiter i ens rygg problem okej sen skulle jag kunna säga Nej men jag förstår inte varför vissa inte bryr sig att jag redan sagt att jag inte kan bära saker mer eller att dem har en sunt färnuft som säger att jag är hög gravid då kan jag inte bära? eller är det så illa att de människor som gör sånt skiter i hur man mår? eller har det? Tror nästan det. Det kan man bli riktigt arg för det blir jag med men det är inte lönt. Vissa människor ändras aldrig. Dessutom borde de vara Tacksama för vad jag gjort för dem och gör för dem. Speciellt när jag är deras kött och blod. Nåja jag får ta tjuren i hornen måste gå nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar