onsdag 14 september 2011

längtar efter dej....

Längtar efter dig din lille krabat!

Nu är det så att jag längtar efter min lilla krabat jag har i magen, vill se henne och bara hålla i henne. Krama henne och pussa hennes kind. Känner hennes sparkar hela tiden visst är det mysigt men kan även vara jobbigt i mellan åt, vill bara att tiden ska gå så jag kan få träffa henne min egen lilla dotter. Min lilla flicka som ska ha på sig små rosa klänningar som ska ligga och skrika om natten och som inte alltid kommer vara så skoj att tampas med. Men snart är hon här nja snart och snart för alla andra är det snart men inte för mig för mig är det längre tid. Men inom en och en halv månad lär hon vara här. Mamma och pappa och farmor och farfar och mormor och morfar längtar oxå efter dej samt dina kommande kusiner. Din ena kusin vet att du ligger i magen så varje gång jag träffar henne säger hon bebis och pekar på magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar