måndag 28 januari 2013

tihhhiiii på er vänner

Tihiiiiiii på er vänner.... Idag e jag ganska trött blev väckt redan 5:30. Hahhaha min väckarklocka vaknade då.Då ville hon inte somna om som hon kan göra ibland hon ville ha sin välling. Då var det bara att gå upp och göra den. Sen gjorde jag vid mig sen när hon var klar med den badade hon. Och sen klädde vi henne. Men sen ville hon inte mer då ville hon sova, hahhaha. Känns lite bättre med sorgen idag men dagen är ju inte över än, bara känner att man får tänka på annat än att bara vara ledsen. idag ska ju jag på arbets intervju weieeee detta jobbet måste vi hoppas på för detta vill jag verkligen ha Dalby jobbet är en skandal om man ska jämnföra med detta. Säger inte vad det är förrän jag varit där och vet lite bättre,,,,, ha en fin dag alla underbara vänner ' världens sötaste sötnos men även en gullig terrorist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar