söndag 27 januari 2013

söndag

söndag hela dagen lång! Idag har jag varit hemma hos min mamma.var där hemma och hade handlat till henne samt satt och fikade lite och pratade nu när hon är ensam hemma.Det behövs ingen ska behöva vara ensam. Pappa är ju iväg uppe hos Jonas idag i och med bortgången av hans son Jeff. Dom skulle på minnes gudstjänst. Hoppas det var en fin stund. Bro och hoppas du lyssnar idag.Vila i frid jag tänker på dig. Du finns i mitt minne och i mitt hjärta var dag.RIIP ..... Saknaden kommer aldrig att försvinna... Jag frågar mig hela tiden varför? men det ska man nog sluta med för det får man aldrig en förklaring på. Jag hoppas och önskar att du nu vilar i frid. Och att du kollar ner på oss i mellan åt.Alla e så ledsna, försöker trösta och finnas där för dom men det enda vi kan göra är att minnas dej som den glada person som du var. För mig kommer du alltid vara Min Bro.... Jag älskar dej vi har känt varann i hela 22 år, vi har bott tillsammans under samma tak vi har haft både roliga och sorgliga stunder tillsammans.Med detta säger jag bara en sak älskade broder vi finns här! Vila i frid. Älskade bro.,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar