måndag 21 januari 2013

måndag

måndag ja då var det måndag igen. helgen var ganska okej.Alice farmor fyllde 55 år i lördags då¨var vi där och åt middag.Hennes kusiner var med där dom leker så fint. dom är 4 och två år gamla Alice gillar att leka med dom, dom ger henne alltid leksaker så gulligt.Sen har jag tvättat med det behövs alltid. Nu är hon på dagis hon blev så ledsen när jag lämnade henne inte skoj alls. Men det e väl upp och ner med det. Hon har börjat prata hon säger tack och nä och ja och mamma och pappa. Sen har hon börjat med en ny sak att bli arg när man säger att hon inte får göra saker då skäller hon tillbaka hahhaha, då visar hon humör.Det har hon kan man säga och envis som synden är hon med. Hon ger sig inte det gör inte Mamma heller. Hon fick en påse med kläder utav kusinerna. Det e alltid bra med kläder hon växer ju så det knakar. byxor tunikor etc. lite större men vad gör det de kan hon ha sen ju. Jag sitter här och söker lite jobb. Ska rensa lite bland alice kläder tänkte jag se om jag kan lägga in lite större storlekar i hennes garderob. Sen blir det lite städning och lite kaffe samt lite frukost gröt. Här kommer lite bilder fr helgen på sötnos. sötaste Alice mammas hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar