lördag 26 januari 2013

sorg

Sorg Igår hände en sak som inte får hända Min halv bror avled i en bil olycka. Han kommer körandes på en väg kör om en lastbil. Den hinner inte bromsa och kör rakt in i Jeffs bil.han avlider snabbt och dem som åker som passagerare skadar sig allvarligt. Detta är så hemskt han lämnar en son på 6 år och sin fru tvillingbror pappa och andra syskon samt sin sys som han kallade mig. En man på 31 år som precis börjat sitt liv hur kan det vara så orättvist att vissa råkar ut för sånt. Det är med stor sorg jag sitter här och skriver. saknaden utav dej är oändlig och kommer nog alltid att vara finns ingen människa som förtjänar detta.Du kommer alltid finnas i mitt hjärta bro och jag kommer alltid att minnas dej,som en levnads glad skämtsam och rolig Bro. vi har haft så skoj ihop under våran uppväxt kommer jag aldrig att glömma jag kommer att leva med minnen och hedra dej.finns inga ord för hur mycket jag redan saknar dej, med dessa ord vill jag nu önska dej lugn och ro vi ses igen på andra sidan. I mitt minne och hjärta finns du glöm inte det. Vi glömmer dej aldrig. här kommer en dikt eller vad man ska säga jag skrev den idag Min bro igår kom den dagen då allt ändrades totalt du avled i en hemsk bil olycka du försvann från ossoch det gick snabbt. den hemska tanken att du aldrig kommer vara vid vår sida resten av livet kom som en stor chock. kommer aldrig bli van vid den tanken. det är med sorg och saknad jag säger adjö till min kära broder. jag växt upp med och jag kommer alltid ha minnena i mitt huvud. Sorgen kommer alltid finnas där och saknaden. du ska veta att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta. och saknaden kommer alltid finnas här,. Jag kommer alltid ha dej i minnet kära bro du kommer alltid vara den bro jag en gång hade vila i frid vi ses igen.- jag älskar dej / din sys..... med det får jag önska er alla en underbar lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar