onsdag 26 oktober 2011

En gång till idag.....

Nu känner jag mig gladare idag släppte en sten från mitt hjärta Hoppas det går vägen. Med allt. Ja jag ahr lite bekymmer försöker få PAPPER fr mitt gammla jobb men det är inte det lättaste. Men man kan alltid försöka. Eller hur. Jag försöker för försäkringskassan säger att jag borde ge mig faen på det att jag ska hitta alla papper och det håller jag på med NU det tar tid men det kommer fungera en dag så får jag papperna då kommer jag skutta för mer pengar det behöver MAN::...... Så nu har jag varje fall kommit så långt att jag kommer kunna skicka brevet till löne kontoret i DK i morgon. Skönt. Så lycklig sen får vi se om dem kommer skicka papperna men det måste dem nästan göra det är deras skyldighet. Nu till Något annat jag Var hos min BM Hon verkade sur idag inte så glad som hon brukar hon strålade inte precis hon var mer lite sur, det märkte man med. Hon var så¨Bobbig. Men lillan mådde varje fall bra och hennes hjärta slog så fint. Sen stack jag hem till mamma vi fikade lite sen fick jag lite saker till Lillan en skallra en nalle, kräk handdukar, ett par mockasiner skor bruna sjukt söta, och 2 stycken mössor, ( figurer små djur på) Sen en pjamas randig. Så jag blev glad lillan blev nog med glad. Sen har jag inte gjort mycket mer idag jag var hemma hos mamma ett tag vi kollade tv program och sånt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar