torsdag 20 oktober 2011

Tandläkarbesök

Tandläkarbesök!
idag ska jag till Tandläkaren igen, ska laga ett Hål. Hoppas det går bra och smärt fritt. jag har ju byttat Tandl nu,. Så nu hoppas jag det går bättre än förra gångerna. Med han som lurade en på pengar. Annars har det inte hänt mycket. tog en fika igår med tjejerna. Blev Martins cafe på Möllan,blev en tårtbit med jordgubb och kiwi och clementin på med grädde och vanilj kräm inuti, mumms det var gott med en pepsi till. Mumma man får frossa Nu sen är det en sak som gäller när Alice är här, Banta och ut och gå och äta sunt. Det kan jag säga er det blir inte mer av det goda då. Då blir det till att hålla i sig och skärpa sig med sin mat. För jag ska komma i form och det snabbt kommer inte trivas om jag förblir en heffa klump. Sen efter det köpte jag en ny väska en Friiis och company., Och tre nya linne jag behövde verkligen linne för dem blir lite slitna. Ett med snoopy och två andra rosa. Sen blev det 3 armband. Inget mer. Men för en gång skull köpte jag saker till mig sj och inte till Alice. Hon har alldeles för mycket saker hehehhee, lik sin mor. Till och med hårband såna pann band har hon olika färger samt klämmor. Hahhahaha ska bli en söt liten prinsessa. Eller som jag säger man kan inte bli något man redan kommer vara. =). Malins lilla hjärta.
Förberett allt nu inför hennes ankomst, fixat vagnen, bäddat den med lakan och skinnfällen hon fick av mormor, och lagt i kudde och täcke, samt lagt in hennes välkommen till världen nalle. Och så har jag bäddat vaggan. Lagt in blöjor i skötbordet vi fick av svärmor och svärfar, samt packat väskorna till BB; ja väskorna det blev 2 stycken en till lilla Alice, med hennes kläder fr Farmor en sparkdräkt vit där det står Born 2011 med en vit mössa till, den ska hon ha när hon kommit ut, och en rosa sparkdräkt med en liten hund på klädd i klänning, och sen ett sett med en över söt body med nallar på och ett par söta rosa velour byxor till med en krona i baken. Med ett par söta rosa strumpor till. Super söta saker. Sen filt till henne och så vidare sen till mej rena trosor, mys byxor mys tröja amnings bh osv. Det blir en del men skoj ska det bli!!
Nä NU får jag skynda mig jag ska till tandl snart ju sen ska man hem till Kristina och fika och se hur hon har det.. Men ni får ha det så fint alla glada vänner.!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar