lördag 22 oktober 2011

Lördag kväll

Lördag kväll idag japps!
Har nästan precis kommit hem. Har varit med en bra väninna närmare bestämt Den nya Kristina. Vi var på loppisen, hennes Man jobbar där. Så det var trevligt köpte lite smink och sånt. Sen fick jag lite hårspray och deo av dem, gav dem baby kläder så fick jag det av dem. Snällt. Sen har jag inte gjort mer jag tänkte tvätta men det blir inget med det vi har översvämning där. Så jag har ringt g4S dem hade tydligen redan varit där men de hjälpte inte. Så dem fick kalla ut nya gubbar. Hahhahaha rätt åt dem.
Hahhaha nä vad jag är dum. Nej men hoppas dem löser det för jag behöver tvätta, Har typ över mycket. Kan inte se det de är bull. Sen kommer jag nog vara hemma sj hela kvällen han hade köpt en nytt tv spel ska spela det men jag känner inte för att följa med för dem han ska till nja det behöver jag inte dra här Men känner inte för att gå ditt vill vara sj.kanske skriver mer senare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar