måndag 17 oktober 2011

Tjolahooooooo

Tjolahoooooooooo!!!

Hej Hej svejsan,,,,

Då var det ett tag sen igen man skrev, Ja vad har hänt då? Ja det har hänt en del kan man ju säga, Magen växer och jag är tröttare än någonsin men det är väl så i slutet av graviditeten. Men endå så har jag saker att göra. Man ska ju ha allt fixat och klart. När lilla Alice kommer till världen då vill ju jag ha allt klart. Jag har haft sån otur med min Mobil telefon som jag köpte förra månaden, Den har redan varit trasig en gång då den lämnades in fick tillbaka den i fredags men tror ni den var lagad? Hm nej den var trasig samma fel sen så gick jag dit igen idag och skällde på dem, och berättade detta då sa dem bara att det finns bara en sak att göra att lämna den igen så sa jag till dem att dem har dålig service. Inget annat.!! han bad om Ursäkt men kändes lite sådär att han skulle mena det. Men men jag fick en Låne mobil den fulaste i stan tror jag den hade typ ingenting och man ser knappt var som finns på displayen. Hoppas att dem denna gången kan laga den för jag orkar inte fara dit och laga igen. Jag har inga nummer i denna skräp telefon jag fick låna, alla nummer fastnade i den telefon jag fick låna förra gången jag lämande in den, typiskt. Och jag kan inte ens ringa längre fr min mobil dem på Elgiganten har inga 3G lurar så jag fick ett kontant kort sist som jag får använda. Katastrof. Så nu kan jag inte ringa vänner har inga nummer alls. =( Crap-. Säger jag bara-..... Nåja jag hade en del bilder på den luren jag skulle lägga in här men det  kan jag inte göra nu för som sagt inlämnad. Annars sista tiden har jag umgåtts med nya vänner som med ska ha barn inom närmaste.... Nice riktigt härliga människor är dem. Vill jag säga brukar ta oss en fika varje fall en gång i veckan snacka lite osv,. Riktigt underbara tjejer får jag säga!! Blir bra sen när Lillan kommer till världen så kan vi fika med då och mysa med våra bebbar.
Skötbordet fr Svärmor!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar