måndag 10 december 2012

vilken dag

känner inte alls mej på topp idag. Känns surt orkar inget bara sitter här. Lite nere kan man säga bara känner mej helt inkörd i väggen. Orkar inget idag bara sitta här vid datan och kolla runt. Och lyssna på en underbar låt om och om igen. Om igen. Tjatigt får det bara men bra e den. Så¨e det känns som jag gått in i väggen jag vet inte känner mej inte alls alert idag. Behöver något uppmuntrande nu men vad skulle det vara. Kanske en kär vän som bara ringer och hör hur jag har det?ja det hade nog varit det som hade gjort en lite glad.Ska på massage ikväll det e 30 års presenten ska bli så jvla underbart Unna mig något ensam och bara njuta det ska jag verkligen göra ut i fingerspetsarna. njuta njuta..... Ni får ha en UNDERBAR DAG VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar