fredag 7 december 2012

fredags mys

fredags mys Idag e det bara lilla alice och jag hemma. varje fall ikväll mannen e ute med sina vänner den ena han fyllde 30 år så de skulle överraska han med limousine och sånt hans köra fru hade ordnat allt detta. Vilken snäll fru. Som oxå kan hålla allt hemligt! hehehe. jag har varit på anställnings intervju på Sibylla i Dalby hehe.Mannen körde mig dit sen åkte jag buss hem.Det var en stel intervju cheferna visste nog inte vad dom skulle säga kan jag tänka mig.Dom sa hej sen berättade dom lite om jobbet sen var det inte mer än så.Nu får vi vänta och se helt enkelt.Annars har det blivit lite glögg här hemma Alice fick peppar kakor som hon verkade gilla.Lilla tjejen e stor flicka nu hon går ju på förskola., Det går ganska skapligt skriker gör hon en del för hon vill ju bara vara hemma med sin mamma och pappa sen vill hon att fröknarna på dagis ska bära henne hela tiden men det kan dom ju inte. Nu ska jag kolla tv sen sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar