tisdag 11 december 2012

tisdag

tisdag hela dagen lång dagen började med att alice väckte mig redan klockan halv sex. Ah så trött jag var hasade mina ben upp till köket det tog nog väldigt lång tid innan jag kom dit kommer jag ihåg. Så trött så jag såg inget alls tyckte jag. Men fick endå tag på nappflaskan och kunde då göra vällingen. Sen kunde hon inte somna om hon vakande ju av att hon var hungrig stackarn. Sen lekte vi lite klädde på henne inför dagis sen gick jag till affären och handlade lite bullar och annat smått och gott håller på att tvätta med har en del kan man säga det är min sista 4 maskinen. Sen ringde jag min a kassa vilket klydd alltid samma visa. Den som jag pratade med var så sur och hon förklarade saker i 20 minuter hon pratade så fort så jag uppfattade inte ett jota så hon fick ta om allt hahhaa hon blev ganska sur om jag ska säga det. ska dricka färdigt mitt kaffe sen ut i tvätten ta in lite sen blir det emporia lite snabbt inom guldfynd ska kolla en sak hehhee present kort där ju....ha en fin dag underbara friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar